Saturday 9 April 2011

Mine favorittbøker fra A til Å - #B og #C



 









Bloggeren Anettes bokboble utfordret leserene sine til å fortelle om sine favorittbøker fra A til Å,  - Jeg er litt på etterskudd her, skal prøve å henge på så vidt.
For B anbefaler jeg Being Julia......Den bygger på en roman av S. Maugham, jeg har lest romanen, men bruker blogg-innlegget om filmen her fordi det begynner på B. 

 Jeg er litt på etterskudd, så jeg hekter på C også her:
Charlotte Isabel Hansen av Tore Renberg
Den tredje i serien om Jarle Klepp. Denne er nylig filmatisert som Jeg reiser alene.
Dette ble en utrolig søt fortelling…og vi fikk se Jarle Klepp fra en annen side. Famlende i begynnelsen, men etter hvert vokste han da som far - helt perfekt i fars-rollen ble han nok ikke…; men han fikk god hjelp på veien av  den søte, åpne, sjarmerende datteren.


Riktig en feel-good-roman dette. Jeg brukte lydboken, og det var fint å høre forfatteren selv lese.

No comments:

Post a Comment