Sunday 13 November 2011

Trondheim folkebibliotek - MappaMi : Historikk

Her er en liten oversikt over bøker, lydbøker og filmer jeg har lånt på biblioteket i senere tid - dette er bare materiale fra biblioteket, bøker jeg har fått eller kjøpt selv er ikke med på listen.
Historikken viser alle lån  foretatt mens lagring av historikk har vært slått på. - Papirbøker - Lydbøker  - DVD-materiale
Mappa mi på biblioteket

Klikk DENNE LINKEN og du kommer til historikken. 

Dette er en liste frem til november 2014

Noen boktitler fra bøker jeg har lagt inn i bokelskere.no


Foto:RandiAa©

5 comments:

  1. Jeg blir totalt matt bare av å lese listen...

    ReplyDelete
  2. He,he...det er mange som er "verre" enn meg Ståle. Og jeg "leser" omtrent bare når jeg går. (Men jeg går veldig mye da...)

    ReplyDelete
  3. WOW.
    Ser vi leser mye av det samme, eller vi og norge leser mye av det samme -). Bokelskertrend?
    Men spennende da jeg også har slekt både fra Lademoen og Klæbu. (og har flere slektninger interessert i slektsforskning, selv vet jeg svært lite)

    (militærhistorien derimot kan du ha ifred -)

    ReplyDelete
  4. Ingalill, har du sett Lademoen postene i den andre bloggen min da?

    ReplyDelete
  5. Jeg så bilder fra svartlamo'n
    , veldig fine bilder, faktisk -)

    ReplyDelete