Thursday 11 January 2024

Tanker om bok - Kagge Forlag inviterer - Feelgood - Trondheim - Mormors Stue - 11.01.2024

Kald tittel men varm bok - iPhonefoto:RandiAa©
Alltid hyggelig å vandre til bokarrangement - Anita og jeg hadde fått invitasjon til Kagge forlag - og boklansering av den svenske suksess-forfatteren Karin Härjegård - stedet var Mormors Stue - et koselig sted som passet fint for anledningen.
Januardagen var våt og grå da jeg vandret over Gamle Bybro - men det var mildt og fint så jeg tok meg tid til et par bilder på vegen.
Tidlig mørkt på ettermiddagen - iPhonefoto:RandiAa©
Nidelven flyter stille uten is i dag - det er mildt - iPhonefoto:RandiAa© 
Av og til trenger man å fordype seg i en Feelgood roman - og jeg så frem til Kagge forlags lansering av den svenske forfatteren Karin Härjegårds roman - Å isbade blant fjellene. Det var mitt første møte med denne forfatteren og jeg skjønner at hun fengsler leserne - i hvert fall fikk jeg lyst til å lese hennes bok da jeg hørte henne fortelle om den. Her er noen bilder fra bokarrangementet - i hyggelige omgivelser med hyggelige mennesker:
Camilla Myrslo fra Kagge Forlag
Alltid hyggelig å gå på boklansering med Anita - det har vi gjot i mange år
Møte med den hyggelige forfatteren Karin Härjegård




6 comments:

  1. Takk for hyggelig kveld Randi. Jeg gleder meg også til å lese denne boka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selv takk, Anita - Ja, litt annerledes boklansering dette - fin stemning. Og boken virket interessant - er visst kommet i lyd også.

      Delete
  2. For en koselig boklansering dere har vært på og lokalene ser kjempefin ut. Må kose dere med boken når den tid kommer 🙂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, stedet passet veldig godt for dette arrangementet - og jeg hadde aldri vært der før. Skal lese din omtale, Beathe, når jeg har lest boken.

      Delete
  3. Alltid kjekt å være på boklansering, spesielt når boken blir med hjem. Vet at Beathe likte boken, så det blir helt sikkert bra.
    Jeg har fått den som epub, men klarer ikke få den inn på Kindelen, så vi får se om jeg ikke må stille meg i kø på biblioteket :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utrolig alt du får tid til å lese Tine - og i tillegg omtale det du leser. Flott "bok-arbeid" du gjør. God Søndag til deg....

      Delete