Saturday 13 November 2010

Award

Jeg har fått en award! Denne har jeg fått fra Rose-Marie, som har den utrolig innholdsrike bloggen Rose-Maries litteratur- og filmblogg. Tusen takk.

Reglene er som følger: 

  • 1. Takk den du har mottatt prisen fra
  • 2. Kopier prismerket til bloggen din
  • 3. Fortell hvilke 3 forfattere du regner som favoritter, og nevn en yndlingsbok per forfatter.
  • 4. Send prisen videre til 5 mottakere som du føler fortjener den.

Det er ganske umulig å skulle velge ut tre favoritt-forfattere, jeg har så mange, men velger jeg en gammel klassiker blir det Dostovjetskij og Idioten, av dagens norske vil jeg nevne Tore Renberg og Kompani Orheim, Henrik H. Langeland og Francis Meyers lidenskap, Carl Frode Tiller og Innsirkling

Jeg følger ikke så mange blogger, men jeg vet det er mange som fortjener awards for det flotte arbeidet de nedlegger i sine blogger.

Jeg nevner bare to her:

Artemisias verden

Gjennom ordene


1 comment: