Friday 1 September 2023

Tanker om bok - Bonnier forlag inviterer - Høstens bøker - Trondheim - Britannia Hotell - 30.08.2023

Først ute med bok-møtene denne høsten var Bonnier forlag
Det ble en givende kveld på Britannia Hotell - Anita og jeg var selvsagt til stede, tradisjonen tro. Det ble litt av en litteratur-fest - interessante møter med mange forfattere, og mye ny litteratur. I tillegg vanket det god mat og drikke av Britannias beste sort. Og "smaksprøver" på høstens litteratur ble med hjem i store mengder. Takk til Bonnier forlag for en fin bok-kveld.  Her noen bildeglimt :
For et hyggelig syn med alle disse spennende bøkene! Før vi fikk en introduksjon til mange av dem og forfatterne som hadde lagt ned mange arbeidstimer bak dem, tok vi godt for oss av alle godsakene som ble satt frem til oss - både varme og kalde retter, gode drikkevarer, desserter, kaker og konfekt - her var det ikke spart på noe: Anita med valgets kvaler - og vi lar oss friste -både av mat og bøker
 
Hyggelig prat ved bordene før det hele starter for fullt:
Her noen av bok-presentasjonene:
Hyggelig prat med forfattere og bok-signeringer ble det også tid til:
Stor takk til Bonnier forlag for en givende bok-kveld - og for alle bøkene som ble med hjem:

fotos:RandiAa©

4 comments:

  1. Hei Randi, veldig kjekt å se bilder fra høstmøtet i Trondheim. Jeg var i Bergen i går, og fikk en fin opplevelse, for en dreven gjeng og alle de spennende bøkene :)
    God helg!

    ReplyDelete
  2. Takk Tine - det var inspirerende og flott bokkveld ja. Jeg har laget bare et lite mini-referat for jeg har ikke hatt anledning til å blogge på over et år - og jeg har glemt så mye på den tiden. Skal prøve å komme i gang igjen.

    ReplyDelete
  3. Heisan Randi. Nå har jeg datamaskina mi igjen og samstemmer med deg om at dette var en fantastisk kveld:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fint Anita - og alltid hyggelig å gå på bok-kvelder med deg.

      Delete